Raštinės darbo grafikas

Raštinės darbo laikas
I-IV: 8:00 – 17:00
Pietūs: 12:00 – 12:45
V: 8:00 – 15:45
Adresas: Žirmūnų g. 53, LT-09110 Vilnius, Lietuva

Laisvos darbo vietos

Informaciją apie darbuotojų poreikį rasite čia: Darbuotojų poreikis.

Pastebėjote galimus korupcijos atvejus?

Informacija ruošiama...

Socialinis pedagogas

Socialinio pedagogo kabinetas: 105a

Dėl specialisto pagalbos mokykloje kreipkitės per Tamo dienyną ar į savo vaiko klasės mokytoją.

SOCIALINIO PEDAGOGO FUNKCIJOS

 

Mokyklos socialinis pedagogas vykdo šias funkcijas:

  • vertina socialinės pedagoginės pagalbos mokiniui poreikius (kartu su kitais specialistais);
  • esant būtinybei gali lankytis pamokose, neformaliojo ugdymo ir kitose veiklose, stebėti pertraukas;
  • konsultuoja mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokyklos bendruomenę socialinių pedagoginių problemų sprendimo, socialinės pedagoginės pagalbos teikimo klausimais;
  • dalyvauja Vaiko gerovės komisijoje, sprendžiant krizinius atvejus mokykloje, ugdymo ir socialinių įgūdžių problemas;
  • numato socialinės pedagoginės pagalbos teikimo vaikui ir mokiniui būdus bei formas bendradarbiaudamas su mokytojais, klasių vadovais, tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais specialistais, švietimo pagalbos įstaigomis, kitais su vaiku ir mokiniu dirbančiais asmenimis, socialinių paslaugų, teisėsaugos institucijomis, socialiniais partneriais;
  • veda teminius užsiėmimus mokiniams klasės valandėlių ar socialinio emocinio ugdymo pamokų metu;
  • šviečia mokyklos bendruomenę socialinės pedagoginės pagalbos teikimo, mokyklos nelankymo ir kitų neigiamų socialinių reiškinių prevencijos, pozityviosios socializacijos klausimais;
  • nuolat tobulina savo kompetencijas, seminaruose, mokymuose, konferencijose ir kt.;
  • inicijuoja ir įgyvendina prevencines veiklas bei socialinio ugdymo projektus kartu su mokyklos Vaiko gerovės komisija ir kitais specialistais ir mokytojais ugdant mokinių gyvenimo įgūdžius;
  • atlieka aktualius socialinius pedagoginius tyrimus mokykloje, atsižvelgdamas į mokyklos bendruomenės poreikius (prioritetus, strateginį ir metinį veiklos planus);
  • renka, kaupia ir analizuoja informaciją, reikalingą vaikų ir mokinių problemoms spręsti, bendradarbiaudamas su mokyklos bendruomene, esant būtinybei – su kitomis institucijomis;
  • informuoja mokyklos vadovą, mokytojus, kitus pagalbos specialistus apie susidariusią probleminę situaciją mokiniui ir teikia siūlymus mokyklos direktoriui mokyklos mikroklimato gerinimo, jaukios, saugios aplinkos kūrimo klausimais;
  • atstovauja ir gina vaikų teises mokykloje, teisėsaugos ir kitose institucijose;
  • yra atsakingas už smurto ir patyčių prevencijos, intervencijos vykdymo tvarkos aprašo vykdymą ir stebėseną.

Kuriame Lietuvos ateitį. 2014-2020 metų Europos sąjungos fondų investicijų veiksmų programa.

www.masiotomokykla.lt

Skip to content